Verta žinoti prieš užsakant vertimą

Verta žinoti prieš užsakant vertimą


Jūsų patogumui – kalbėkite jums priimtina kalba.

Mūsų „Verticia“ biure dirbančios administratorės laisvai kalba rusų, lenkų, vokiečių ir anglų kalbomis. Jei Jums patogiau kalbėti vieną iš šių kalbų, užsukę į mūsų biurą nesidrovėkite ir kalbėkite savo kalba ir sužinokite visą dominančią informaciją apie vertimą. Taip pat rašykite el. paštu ir skambinkite, jauskitės gerai kalbėdami gimtąja kalba. Mūsų administratorės mielai Jus pakonsultuos jūsų gimtąja kalba.

Pabandykite atsakyti į klausimą, ar jums reikia profesionalaus vertimo, ar užtenka pažodinio vertimo? Jeigu jums tinka pažodinis vertimas, jums gali padėti įvairūs žodynai arba nemokama vertimo programa „google translate“. Šiuo atveju sutaupysite laiko ir neteks patirti papildomų išlaidų. Tačiau, jeigu ieškote profesionalaus vertimo paslaugos teikėjo, galime jums padėti. Tokiu atveju pasiūlysime jums kokybišką vertimą už patrauklią kainą. Visada svarbu žinoti, kad norint kokybės reikia už ją atitinkamai mokėti. Juk profesionalus vertėjas taip pat vertina savo žinias ir patirtį.

Būkite pasirengę glaudžiai bendradarbiauti. Siekdami, kad liktumėte patenkinti „Verticia“ atliktais vertimais, visada prašome savo klientų pateikti jų įmonėje naudojamų terminų žodynėlį. Taip sutaupysite brangų savo laiką, nes kartais vertėjas gali parinkti sinonimą, kuris jūsų įmonėje bus nepriimtinas.

Kaip vyksta vertimo žodžiu paslaugos užsakymas?

Pirmiausia mūsų biuras pateikia jums pasiūlymą su galutinėmis kainomis dėl vertimo žodžiu. Jeigu jums tinka mūsų pasiūlymas, el. paštu turite patvirtinti savo užsakymą. Mūsų projektų vadovas informuos jus el. paštu, kad užsakymas yra priimtas. Nuo šio momento užsakymas laikomas patvirtintu. Tada mes rezervuojame vertėjus, kurie atsisako visų kitų galimų pasiūlymų konkrečiai sutartai datai.

Ar visada pasirašoma sutartis dėl vertimo žodžiu?

Sutartį ruošiame kiekvienam užsakymui tam, kad abi šalys (šiuo atveju klientas ir mūsų biuras Verticia) būtų garantuotos dėl sutartų tolimesnių bendradarbiavimo sąlygų.

Ar taikomos sankcijos atsisakius užsakymo po galutinio užsakymo patvirtinimo?

Taip, taikomos. Kadangi mes rezervuojame vertėjus, o vertėjas atsisako visų kitų pasiūlymų datai, rezervuojamai kliento.

Kokios sankcijos taikomos atsisakius užsakymo po galutinio patvirtinimo?

Jeigu klientas atšaukia savo užsakymą po užsakymo patvirtinimo:

  •  nuo užsakymo patvirtinimo praėjus 3 val. klientas įsipareigoja sumokėti 20 proc. baudą nuo užsakymo bendros sumos;
  •  likus 42 val. iki vertimo žodžiu paslaugos užsakymo atlikimo, klientas sumoka 40 proc. baudą nuo užsakymo bendros sumos;
  • likus 24 val. iki vertimo žodžiu paslaugos užsakymo atlikimo, klientas sumoka 80 proc. baudą nuo užsakymo bendros sumos.